Зверніть увагу!
Перевірка зовнішнього вигляду товару, наявність всіх комплектуючих, відсутність тріщин, вм'ятин, подряпин або інших дефектів здійснюється Покупцем до моменту покупки.
Після повного огляду товару, Покупець підписує акт прийому-передачі в рядку "Замовлення прийняв, комплектація повна, претензій до зовнішнього вигляду товару не маю. З умовами повернення та обміну ознайомлений".
Після підписання акта прийому-передачі, претензії до Продавця з приводу присутності зовнішніх дефектів товару, відсутньої кількості і некомплектності не приймаються.
Обмін і повернення товару
Для обміну або повернення товару відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» необхідне дотримання таких умов::
повертається товар не повинен бути у використанні, отже, є новим (корпус в ідеальному стані, збережені всі захисні плівки, упаковка, документи, запаяні в пластикові пакети, комплектуючі не розпаковувалися і т.д.).
- co дня придбання товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.
Якщо в момент обміну такого ж товару немає в наявності, то покупець може:
- купити будь-який інший товар,
- отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
- поміняти товар на такий же при першому ж його надходженні в продаж.
Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар в день покупки. Покупець може вимагати у Продавця свої гроші назад, витрачені на покупку товару і він повинен їх повернути в той день, коли були пред'явлені ці вимоги або у випадках відсутності можливості повернути всю суму - протягом семи днів і не днем пізніше. Гроші за послугу доставки товару не повертаються.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, можливо придбати будь-які інші товари з наявних в асортименті з відповідним перерахунком вартості.
Вимоги Покупця будуть розглядатися тільки після пред'явлення товарного чека, який підтверджує покупку, збереження повної комплектації товару, наявності упаковки від виробника, на якій повинен бути штрих код і заповнений гарантійний талон. У випадках, коли відбувається повернення товару неналежної якості, споживач зобов'язаний надати акт (з круглою печаткою), який він повинен отримати в спеціальному Сервісному Центрі. В акті повинні бути вказані «істотні недоліки» придбаного товару.
У разі повернення товару, відправленого не накладеним платежем, відправленого транспортною компанією, для отримання повернення грошей необхідно відправити даний товар на той же склад з якого був відправлений товар (склад і відправник вказаний в декларації транспортної компанії). Після отримання товару на складі та огляду комісією, замовника повідомляють про можливість повернення товару. У разі не можливості прийому товару, за умови не дотримання правил повернення товару, товар повертається клієнту назад транспортною компанією, із зазначенням оплати за доставку самим клієнтом. У разі прийому товару комісією, повернення грошей здійснюється згідно з вище описаною процедурою.
Для заміни або повернення товару при собі обов'язково необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек (акт прийому-передачі);
- паспорт покупця.
Поверненню та обміну не підлягають такі товари як:
- запобіжні клапани і термодатчики;
- ножі;
- точилки;
- скляні, дерев'яні та гумові складові та частини (кришки, колби, ущільнювачі тощо);
- скляні кришки і ручки;
Право на повернення і обмін товару втрачається в таких випадках:
- При природних змінах зовнішнього вигляду і властивостей виробу, які виникають в процесі експлуатації:
- при нормальному зносі ріжучих частин в результаті експлуатації;
- при природній зміні кольору металу в результаті перегрівання посуду або приготування деяких продуктів (ці плями можна легко видалити за допомогою засобів для чищення нержавіючої сталі).
- При пошкодженнях, які виникли в результаті порушення правил і умов експлуатації, описаних в інструкціях по догляду за посудом:
- при деформації;
- при падіння виробу;
- при навмисній поломці;
- при перегріванні;
- при неправильному зберіганні;
- якщо пошкодження сталося внаслідок стихійних лих;
- якщо пошкодження виникають при відкручуванні, загвинчуванні, відкритті і т.д. в наслідку застосування надмірної сили.
- при псуванні товару домашніми тваринами покупця.
- при самостійній зміні та ремонті товару.
- якщо товар використовувався не за призначенням.